Müşteri Hizmetleri
müşteri memnuniyeti için buradayız
Biz en çok sorulan soruları cevapladık
Sipariş ve Kargo
Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde paketleri ulaştırmaktadır.
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Ürün değiştirmeniz gerekirse
İade ve Değişim
Yanlış verdiğiniz veya vazgeçtiğiniz siparişlerinizi iptal ettirebilirsiniz. İptal ettirme işleminin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi için lütfen iletişim kısmındaki telefon numaramızı kullanarak irtibata geçiniz. Mail ile irtibatlarla gecikmeler yaşanmaktadır. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğiniz yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır.
Farkeder etmez bizi arayarak bildirirseniz gerekli düzeltme sağlanıp kargonuz öyle gönderilecektir. Eğer kargonuz gönderilmişse kargo takip kodundan son şubeye ulaşıp oradan tedarik edebilirsiniz.
Sitemizde bulunan iletişim formundan bize yazarak veya sitemizdeki cep numaramızdan bizi arayarak Hafta içi 9-18 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir not göndermeniz gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da anlaşmalı kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.