Shopping Cart

Tel: 0530 457 17 17

Türkiye’nin her yerine ücretsiz kargo! ✈

Müşteri Hizmetleri

müşteri memnuniyeti için buradayız

Biz en çok sorulan soruları cevapladık

Sipariş ve Kargo

Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde paketleri ulaştırmaktadır.

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, “Kargo İhbar Notu” bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.
Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz.
Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur.
Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.
Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik söz konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz. Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.
Ürün değiştirmeniz gerekirse

İade ve Değişim

Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza yeni ürün gönderilecektir.

Yanlış verdiğiniz veya vazgeçtiğiniz siparişlerinizi iptal ettirebilirsiniz. İptal ettirme işleminin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi için lütfen iletişim kısmındaki telefon numaramızı kullanarak irtibata geçiniz. Mail ile irtibatlarla gecikmeler yaşanmaktadır. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğiniz yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır.

Farkeder etmez bizi arayarak bildirirseniz gerekli düzeltme sağlanıp kargonuz öyle gönderilecektir. Eğer  kargonuz gönderilmişse kargo takip kodundan son şubeye ulaşıp oradan tedarik edebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise anlaşmalı kargo firmalarımızla gönderildiği taktirde, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Alıcının yanlış ürün alması, değişim istemesi veya keyfi iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )
İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 1-5 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Sitemizde bulunan iletişim formundan bize yazarak veya sitemizdeki cep numaramızdan bizi arayarak Hafta içi 9-18 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.

– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir not göndermeniz gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da anlaşmalı kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

Ücretsiz Kargo

Tüm Türkiye'ye ücretsiz kargo

Kolay İade

15 gün para iade garantisi

Ürün Garantisi

Kullanıma bağlı ürün garantisi

100% Güvenli Ödeme

Tüm Banka ve Kredi Kartlarına